pl. Wolności 10, 97-400 Bełchatów
+48 694 042 909
pracownianitka1@gmail.com

Ludzie

 

Alicja Skrzypiec – jestem założycielką i Prezesem Zarządu Fundacji. Z wykształcenia jestem pedagogiem i trenerem. Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Pracowałam w szkołach, prywatnych firmach i ngo. Ostatnio cały swój wolny czas poświęcam na dokształcanie się i poznawanie  świata organizacji pozarządowych.
Moim oczkiem w głowie jest rodzina: mąż oraz synowie Franek, Paweł i Tymoteusz.
Jestem pasjonatką rękodzieła artystycznego. Moim marzeniem jest wyprawa Camperem po Europie oraz podróż dookoła Świata.

 

 

Paulina Bartnicka – na co dzień w Fundacji Rozwoju Nitka pracuję jako Manager. Ukończyłam studia z zarządzania zasobami ludzkimi oraz pedagogiki. Każde spotkanie z drugim człowiekiem to dla mnie zastrzyk nowej energii. Najgorsza rzecz, która mogłaby mnie spotkać to rozbicie się na bezludnej wyspie 🙂. Odkąd zostałam mamą zapragnęłam również bliskiego kontaktu z dziećmi, dlatego znalazłam swoje miejsce także jako instruktor do prowadzenia warsztatów dla dzieci i młodzieży. Tam mogę realizować swój cel, którym jest pomoc dzieciom w odkrywaniu świata przez doświadczenie.

Nie przechodzę w Pracowni niezauważona, ponieważ wszystkie żarty jakie napotkają uczestnicy warsztatów wychodzą ode mnie. 🙂 Jeżeli ktoś płacze to tylko przeze mnie, z powodu bólu brzucha wywołanego śmiechem. 😉 Niestety nie znalazłam jeszcze na to lekarstwa może mi pomożecie?

 

 

Anna Nowowiejska – z wykształcenia jestem biologiem oraz kontynuuję naukę na Wydziale Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego. W Pracowni Nitka prowadzę dla dzieci warsztaty z eksperymentów naukowych oraz plastyki. Zajmuję się również grafiką, tworzeniem kart pracy, mediami społecznościowymi, a także nagrywaniem i montażem nitkowych tutoriali, które możecie oglądać na Instagramie, Facebooku czy TikToku.

 

 

 

 

Agata Krzyżanowska – ukończyłam Pedagogikę Specjalną na kierunku Surdopedagogika w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi. Jestem tłumaczem Polskiego Języka Migowego -T1, moja pasja do tego języka wynikła z tego że sama jestem osoba z wadą słuchu.  Uwielbiam dzieci, dlatego moja praca to moja pasja.

 

 

 

.

Nazywam się Małgorzata Wilczyńska i jestem psychologiem pracującym z dziećmi i młodzieżą, a także rodzicami, opiekunami i nauczycielami. Towarzyszę małemu i młodemu człowiekowi zarówno w kryzysach, jak i w drodze na szczyt. Rodzicom i opiekunom pomagam zrozumieć zachowania dziecka, wypracować reakcje i relacje oraz wspieram w zmaganiu się z wątpliwościami.

W pracy z drugim człowiekiem najbardziej zależy mi na budowaniu relacji bazującej na otwartości i akceptacji oraz odkrywaniu jego potencjału i mocnych stron.

 

Monika Curyło – jestem terapeutką, coachem i trenerką. Posiadam uprawnienia nadane przez Polskie Towarzystwo
Psychologii Procesu do prowadzenia terapii indywidualnej oraz pracy z grupami pod superwizją. Pracuję w nurcie
Psychoterapii Zorientowanej na Proces.
Moją misją zawodową jest przywracanie czucia oraz wspieranie zmiany i głębokiej transformacji.
Prywatnie mam zajawkę na efektywność, dietetykę, wygłupy taneczne i kawę.

 

Karolina Gębarowska –  Jestem Psychologiem, Seksuologiem (w trakcie cetyfikacji na Seksuologa Klinicznego PTS), Certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo – behawioralny (nr 1163), Psychotraumatologiem, Absolwentką Psychosomatyki, Psychologiem Sądowym, Psychodietetykiem, Terapeutą traumy międzynarodową metodą EMDR, Trenerem Umiejętności Społecznych, terapeutą TCK (Terapia Czaszkowo-Krzyżowa), Terapeutą Ręki. Moją misją jest to, że człowiek jest najlepszym ekspertem od siebie – tylko trzeba do tego dotrzeć , pokazać przyczynę i możliwości zmiany i poprawy jakości życia…. jak również ważne jest to, że psychoterapeuta w gabinecie powinnien tak traktować pacjenta, jak sam chciałby być traktowany – z szacunkiem, zrozumieniem, przestrzenią na omówienie potrzeb, wyjaśnieniem!! jego problemu i źródła trudności, ale też miło- z nie przesadną sztywnością :), wszystko w ramach dobrej współpracy i relacji terapeutycznej.